Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Do you? I mean voodoo

Δεδομένων των συγκυριών αυτού του ατυχούς έτους, που τα νοσοκομεία γίνανε το δεύτερο σπίτι μας και οι γιατροί όλων των ειδικοτήτων οι νέοι καλύτεροι φίλοι μας, νομίζω πως είμαι δικαιολογημένη στο να αναρωτιέμαι ποιος πούστης με το κακό μάτι ζήλεψε τα νιάτα μας, την ομορφιά μας, την οικονομική μας ευμάρεια, τα φιδίσια κορμιά μας και την αστείρευτη εξυπνάδα μας. Είπαμε, αλλά η γκαντεμιά έχει και τα όριά της.
Έχοντας αναρρώσει η ίδια και ενόψει της εγχείρισης της φίλης μου, δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι. Ο κολλητός μου, μου πρότεινε να γίνω μια θεοσεβούμενη Χριστιανή και να κάνω ένα ευχέλαιο, μπας και εξευμενίσω τα δαιμόνια που μας ταλανίζουν εδώ και 8 μήνες. Εγώ πάλι, κατεξοχήν ορθολογίστρια μέχρι φέτος, λέω να ξεθάψω το χώμα από όλες τις γλάστρες στη βεράντα μου, μήπως και βρω καμιά κέρινη κούκλα γεμάτη καρφίτσες που μου πίνει σιωπηλά και ύπουλα τα αίμα και επιτέλους χυθεί άπλετο φως στο μυστήριο.

5 σχόλια:

Kostas2112 είπε...

Χα χα χα!Μην ξεχάσεις να κοιτάξεις και κάτω από το στρώμα..
Φτου σας μην σας ματιάσω :)

Unknown είπε...

PSAKSE, PSAKSE, DE THA THN BREIIIISSS!!!!

Afou eisai gkantemw bre (GKANIAN KAI EKSAKRIBWMENO), ti koukles psaxneis!!!!!
xaxaxxaxa

Kostas2112 είπε...

Όχι,εδώ θα διαφωνήσω.Απλά το σύμπαν συνωμωτεί εναντίον της επειδή λέει κακά λογάκια για τον..Κοέλιο :-)
Δεν μασάει όμως,την παραδέχομαι.
She shall overcome

mentally yours

Lenna είπε...

Καλά γελάτε εσείς αλλά εγώ είμαι σχεδόν σίγουρη πως υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας...

Ανώνυμος είπε...

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]hair transplant cost[/url]