Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί...


Τις τελευταίες μέρες, γυρίζω από γραφείο σε γραφείο με ένα χαμόγελο από το ένα αφτί ως το άλλο. Μερικοί συνάδελφοι το βρήκαν άκρως προσβλητικό και άκαιρο, να μη πω πως το αποκάλεσαν και παντελή έλλειψη τακτ. Πιάνω που και που βέβαια κανένα ζηλόφθονο βλέμμα και η αλήθεια είναι πως καναδυό τελείως απελπισμένοι μου έτριψαν το χέρι για να πάρουν λίγη από την τύχη μου. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Διοίκηση (αυτή η απρόσωπη οντότητα με την οποία έχω πιει κατά καιρούς ποταμούς αλκοόλ) μου συμπεριφέρεται σαν να της σκότωσα τη μάνα, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την φριχτή μου υποψία πως δε δουλεύω σε εταιρία, αλλά στην παιδική χαρά και μαλώνουμε για το ποιος θα πάρει το κουβαδάκι. Η αλήθεια είναι πως περίμενα κάτι καλύτερο, ή μάλλον κάτι περισσότερο αξιοπρεπές. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, ίσως και όχι.
Ένα μήνα πιο πριν υπέβαλλα την παραίτησή μου. Έκτοτε, μετράω τις μέρες με την προσμονή ενός παιδιού και με την απληστία του φυλακισμένου. Και δεν υπερβάλλω καθόλου. Η αλήθεια είναι βέβαια πως μετά από τόσα χρόνια είχα μερικές αμφιβολίες, αλλά τις διέλυσε ως δια μαγείας το αφεντικό ρωτώντας με σε μια συνάντηση αν ξέρω να διαβάζω. Νομίζω πως τελικά αυτή η ατάκα έκανε όλη τη διαφορά. Μετά από οκτώμισι εξαντλητικά χρόνια, που μόνο κώλο δε δώσαμε γι’ αυτή την κωλο-εταιρία, εν μέσω ξενυχτιών, εξοντωτικών προθεσμιών και προσβλητικών συμπεριφορών (να μην αναφέρω τα γαλόνια καφέ παντός τύπου που έχω φτιάξει), ήταν αν μη τι άλλο άτοπο. Αχ, στ’ αλήθεια τώρα πια, η κορυφή έχει πολύ μοναξιά.
Ίσως τελικά η αρρώστια μου να ήταν ότι καλύτερο μου συνέβη φέτος. Μου άφησε ένα πολύτιμο δώρο, και αυτό δεν είναι άλλο από την απόλυτη περιφρόνηση σε ανθρώπους που δε με σέβονται ή με προσβάλλουν με τον οποιοδήποτε τρόπο. Και την συναίσθηση του τι είμαι.
Εν μέσω τυμπανοκρουσιών λοιπόν, η Lenna εγκαταλείπει το σπίτι του Big Brother. Τρελά, τρελά, τρελά ευτυχισμένη.

4 σχόλια:

geoponos είπε...

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Lennia!!
Τελικά όμως δεν μας είπες !!! Ξέρεις ή δε ξέρεις να διαβάζεις ???
Διαχειρίχεσαι το χρόνο σωστά ή όχι ??

Lenna είπε...

Η αλήθεια είναι Γεωπόνε πως ντράπηκα. Λέω να αρχίσω εντατικά μαθήματα γιατί δε νοείται τη σήμερον ημέρα κάποιος να μην ξέρει να διαβάζει.

Ανώνυμος είπε...

e koita eimaste ki alloi asteixeiwtoi sto club...egw oute 3erei na diabazei oute kai na grafei - opws prosfata mu eipan - alla exw elpides oti an epibiwsw ws to dekembrh 8a me lene sousami kai 8a eimai kala....

Ανώνυμος είπε...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).