Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Λαχματζούν


Σε όποιον αφελή διατηρεί ακόμη την ακράδαντη πεποίθηση πως η λέξη των λέξεων είναι το Ομ, έχω να πω πλανάσαι πλάνη οικτρά, διότι η συμπαντική λέξη δεν είναι άλλη από το λαχματζούν.

Το λαχματζούν είναι η επονομαζόμενη τουρκική πίτσα, μία πίτσα δηλαδή που φτιάχνεται με κιμά και ανατολίτικα μπαχαρικά. Την οποία, ας σημειωθεί πως δεν είχα φάει ποτέ μέχρι χθες.

Εκεί που περπατούσα ανέμελη στο Carrefour και χάζευα βιβλία (γιατί είμαι τόσο ανώμαλη που ακόμη και στο Carrefour αυτό κάνω), έσκασε στο μυαλό μου από το πουθενά, βροντερή και καθαρή σαν κρύσταλλο η λέξη «λαχματζούν». Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, έκανα τα ψώνια μου και πήγα στη φίλη μου την Εύη, στης οποίας είχαμε κανονίσει να μαζευτούμε για το καθιερωμένο μας γυναικείο βράδυ. Και φανταστείτε την έκπληξή μου, όταν η Εύη έβγαλε ένα ταψάκι από το φούρνο και όλο χαρά και περηφάνια μας ανακοίνωσε «έφτιαξα λαχματζούν».

Έχω συγκλονιστεί μέχρι τα τρίσβαθα του είναι μου. Λέμε με την Εύη να πάμε να χαρίσουμε τα μυαλά μας στην επιστήμη και να συμμετέχουμε σε κάτι παρεμφερές με τα πειράματα με πομπούς και δέκτες που έκαναν οι Ρώσοι για να αποδείξουν πως υπάρχει τηλεπάθεια.

Λαχματζούν. Λαχματζούν. Λαχματζουυυυυυνννννν…

Δεν υπάρχουν σχόλια: