Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Living with the enemy


Ένας πρακτικός οδηγός αυτών που ενδεχομένως να ακούσετε αν το φέρει η πουτάνα η τύχη και σας διαγνώσουν με την ασθένεια-φάντασμα Μυαλγική Εγκεφαλομυελίτιδα / Σύνδρομο Χρόνιας Κόπωσης. Ατσαλωθείτε.

Κανείς δεν είπε πως θα ήταν εύκολο.

Δε σε καταλαβαίνω. Και εγώ πτώμα στην κούραση είμαι.
(Ναι. Είναι ακριβώς το ίδιο.)

Κοιμάσαι όλη μέρα; Πω-πω, σε ζηλεύω.
(Φυσικά. Η απουσία ζωής είναι πολύ διασκεδαστική.)

Χρειάζεσαι αλλαγή παραστάσεων.
(Έχεις δίκιο. Θα μετακομίσεις;)

Έχεις φίλους;
(Όχι. Ζω σε μια σκοτεινή σπηλιά και κάθε φορά που κάποιος μου απλώνει το χέρι, γρυλλίζω και του το δαγκώνω.)

Βρες ένα καλό παιδί και όλα θα φτιάξουν.
(Θα προτιμούσα να γυρίζαμε στη Μηχανή του Χρόνου και να φεύγαμε από το Μεσαίωνα.)

Είναι το κακό μάτι.
(Ανοησίες. Είναι βουντού.)

Την πιθανότητα να τα προκαλείς όλα αυτά στον εαυτό σου την έχεις σκεφτεί;
(Φυσικά. Εκεί που αυτομαστιγώνομαι τα βράδια με το βρεγμένο μαστίγιο με τις εφτά ουρές.)

Μήπως να πηγαίναμε κανένα μπλουζάκι σου στο μοναστήρι να το διαβάσει κανένας παπάς;
(Μπορείτε κάλλιστα να πάρετε όλη μου τη γκαρνταρόμπα. Όλο και κάποιος μοναχός θα βρεθεί να γουστάρει.)

Μήπως όλα αυτά είναι στο μυαλό σου;
(ΘΕΕ ΜΟΥ! Ακούω φωνές!)


Ξέρω εγώ τι σου χρειάζεται. Ένας καλός π…ς και θα συνέρθεις με τη μία.
(Λυπάμαι, αλλά ούτε αυτή η θεραπευτική προσέγγιση απέδωσε καρπούς.)

Μήπως εξιλεώνεις κάποιο κακό κάρμα από προηγούμενη ζωή σου;
(Μήπως; Σε ήξερα και τότε;)

Μίλησέ μου για τα παιδικά σου χρόνια.
(Βασικά, δεν έχω λεφτά για πέταμα.)

Μήπως είσαι καταθλιπτική;
(Μήπως είσαι βλάκας;)

Έχοντας πει τα παραπάνω, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συγγενείς και φίλους που μου στέκονται ενάμιση χρόνο τώρα και γίνονται αποδέκτες της περιστασιακής μου γκρίνιας και μιζέριας. Δε νιώθω παρά μόνο ευγνωμοσύνη για την παρουσία τους, αλλά θα ήθελα επίσης να τους εφιστήσω την προσοχή στο ότι αν ξανακούσω οτιδήποτε από τα παραπάνω, ακόμη και καλοπροαίρετα, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΥ.
Σας αγαπώ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.

Εδώ και αρκετό καιρό αντιμετωπίζω βουιτά στα αυτιά, αίσθηση κόπωσης (παρά το πόσες ώρες κοιμάμαι), συχνά μουδιάσματα στα άκρα, φαγούρα στο σώμα και μία αίσθηση "εσωτερικών δονήσεων". 'Εψαξα στο ίντερνετ και καταλήγω πως υποφέρω είτε από υποθυρεοειδισμό είτε από μυαλγική εγκεφαλομυελίτιδα. Σε βρήκα μέσω google. Αν τα συμπτώματα αυτά σου λένε κάτι, θα ήμουν ευτυχής να μου στείλεις στο
dieselakiasboy@yahoo.gr